miercuri, 1 aprilie 2009

webdesign, cică...

NOTĂ: Unele linkuri din acest text duc către versiuni în construcţie ale unor site-uri, dintre care unele nu mai sunt active. Pentru a vedea ultimele variante ale site-urilor respective, intră pe websiter.ro

e bună şi criza asta la ceva. nimeni nu mai construieşte nimic concret, iar arhitecţii încep să o ardă de-aiurea. în virtual, cum s-ar zice. până acum trei luni n-aveam timp să scanez o carte de vizită şi s-o pun pe-un site, acum am la activ acub.ro, udam.eu, tarusiasociatii.ro, kwns.ro şi, iată-l cum răsare, că i-o fi venit şi lui rândul... lithera.ro (deocamdată e în teste pe udam.eu, dar până se activează abia am timp să mai pun ceva carne pe el...)
prima oară mi s-a propus să fac site-ul ăsta acum vreo trei ani, dar nici eu, nici bobadil, nici mat nu ne-am luat vreodată prea în serios pe tema asta... să videm ce-o ieşi...
m-aş bucura să se poată posta şi prin bloguri personale pe lithera. sunt aproape sigur că se poate dar n-am stat să verific. ideea ar fi să-ţi faci un cont pe lithera, şi când ai chef ca una din postările de pe blogul tău personal să apară şi-n contul de la lithera, pui o bifă acolo la bloguleţ şi... când colo, marco polo...

aştept sugestii şi reclamaţii vis-a-vis de look and feel
(fără păreri critice şi fără sugestiile celor din jur cred că multe din lucrurile pe care le-am făcut vreodată ar fi ieşit mult mai naşpa)

ps (mai mult mie): s-au strâns ceva site-uri. am să le pun separat, pe un site al lor, doar pentru web-design. acub a devenit prea minitehnicus.
mai lipseşte să ofer servicii de baby-sitting şi să deschid o spălătorie auto...
neapărat ecologică!

atât, deocamdată...

Un comentariu: