miercuri, 29 aprilie 2009

sunt dublu... mă subţiez!

în ultima vreme am lucrat aproape exclusiv grafică şi webdesign. mult.
atât de mult încât n-am apucat să pun un site propriu-zis pe domeniul luat special pentru webdesign, websiter.ro
am pus doar o listă cu lucrările. de fapt, două. una cu ce-i în lucru şi una ce-am gătat. nu m-ar deranja prea tare să las websiter-ul aşa, spartan, dar vocea unui pitic pe care am uitat cum îl cheamă îmi suflă că ar fi nevoie şi de optimizare google, după care se trezeşte alt pitic, piticul-fără-nume, că vrea funcţie de căutare în site, moment în care ameţesc îngrozitor încercând să găsesc o agendă specială pentru toţi piticii de pe creier care vor câte ceva, ca să-i notez pe toţi, cu cererile lor cu tot. pe-ăla care vrea tweeter pe site, pe-ăla care vrea ca fiecare lucrare să aibă pagina ei, ăla cu tagurile, mai e unul, chiar enervant, cu conţinut bilingv...

de ce sunt oamenii complicaţi şi pretenţioşi?

p.s.: cândva credeam că numind un lucru îl ucizi. nu ştiu dacă mai funcţionează, (probabil nici n-a funcţionat vreodată, ci doar reuşisem să mă conving că o face...) dar ar merita să le propun piticilor un recensământ...
p.p.s.: sunt mândru de sieuvotez.ro (mi s-a spus că e cea mai optimistă grafică făcută vreodată pentru anph)

atât, deocamdată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu